Často kladené otázky - FAQ

Máte nejaké otázky týkajúce sa Vášho nákupu, našich produktov alebo doručenia? Sme tu, aby sme Vám pomohli!
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa nášho e-shopu, registrácie a zákazníckeho konta, sú Vám k dispozícii aj naše videá s návodmi a informačné videá.

Informácie & nákup

Dodávka & reklamácia

  • Kedy bude môj balík doručený „zadarmo“?
    Ploberger Vám doručí Váš balík „zdarma“, keď hodnota tovaru bez DPH dosiahne 150,00 €. Pri objednávkach do 150,00 € sa účtujú náklady na dopravu vo výške 6,50 €. Ak je hodnota objednávky nižšia ako 50,00 € (bez DPH), účtuje Ploberger dodatočné náklady na doručenie. V tomto prípade sa účtuje malý fakturačný príplatok vo výške 3,00 €.
  • Kedy sa účtujú dodatočné náklady na doručenie?
    Ak je hodnota objednávky nižšia ako 50,00 € (bez DPH), účtuje Ploberger dodatočné náklady na doručenie. V tomto prípade sa účtuje malý fakturačný príplatok vo výške 3,00 €.
  • Aké dodacie lehoty by som mal očakávať od spoločnosti Ploberger?
    Ak Vašu objednávku obdržíme do 11. hodiny, odosielame náš skladový sortiment ešte v ten istý deň. Dodacia lehota položiek na objednávku sa môže líšiť, pretože máme širokú škálu partnerských spoločností, u ktorých pre Vás nakupujeme.

Vernostný program & newsletter

  • Čo je to vernostný program Ploberger?
    Vernosť sa vypláca. Zákazníkov, ktorí v našom e-shope nakupujú pravidelnejšie, odmeňujeme každý týždeň bonusovými produktmi pri dosiahnutí stanovených hodnôt z obratu. Naše bonusy sa menia vždy na začiatku mesiaca. Nad stanovenú hodnotu nákupu, napr. 199 €, Vám bude zodpovedajúci bonusový produkt automaticky ponúknutý v nákupnom košíku. Kliknite jednoducho na „ÁNO“ a tým pridáte bonusový produkt k nákupu ZADARMO. Ak sa pri nákupe dostanete do ďalšej kategórie obratu, napr. 299 €, v nákupnom košíku si môžete vybrať, ktorý produkt chcete bezplatne pridať.
  • Kde nájdem aktuálne bonusové produkty?
    Na našej stránke Vernostný program.
  • Kde sa môžem prihlásiť na odber Newslettera Ploberger?
    Na odber Newslettera Ploberger sa môžete jednoducho prihlásiť zadaním svojej e-mailovej adresy v spodnej časti stránky. Takto Vám neunikne žiadna z našich akcií a nových produktov.

Spravovanie údajov o zákazníkovi

  • Ako dlho trvá registrácia zákazníka na e-shope, kým budem môcť nakupovať na e-shope?
    Registrácia zákazníka na e-shope Ploberger je rýchla a jednoduchá. Len čo budete schválený ako zákazník, nasledujúci deň obdržíte e-mailom svoje prístupové údaje.
  • Zabudol som svoje prihlasovacie údaje, musím sa znova zaregistrovať?
    Ak ste zabudli svoje prihlasovacie údaje na e-shope Ploberger, nemusíte sa znova registrovať. Vyžiadajte si prosím svoje zákaznícke číslo na office@ploberger.sk. Potom si môžete pomocou tlačidla "Zabudli ste heslo?" vytvoriť nové heslo. Nová registrácia nie je možná z dôvodu duplicitnej kontroly naším systémom a neumožnila by Vám zobraziť už uložené špecifické zákaznícke nastavenia.
  • Ako môžem získať informácie o svojej objednávke u spoločnosti Ploberger?
    Ak ste zadali online objednávku, k informáciám o Vašej objednávke máte jednoduchý prístup prostredníctvom zákazníckeho účtu na našej webovej stránke. V prípade objednávok, zadaných cez iné kanály, môžete kontaktovať náš tím.

Ďalšie otázky

  • Kde nájdem online najnovšie katalógy a brožúry Ploberger?
    Najnovšie katalógy a brožúry Ploberger nájdete online na našej webovej stránke. Stačí kliknúť na záložku „Servis“ na paneli s ponukami a vybrať podpoložku "Katalógy". Tu nájdete naše najnovšie online katalógy na prelistovanie a súbory PDF na stiahnutie.
  • Kde nájdem dátové listy k produktom?
    Technické listy a KBÚ k produktom Ploberger nájdete priamo na stránke príslušného produktu na našom e-shope hneď po prihlásení sa do svojho zákazníckeho účtu. Tu nájdete všetky technické podrobnosti a špecifikácie o našich produktoch.
  • Existuje záruka na elektrozariadenia?
    Popredajný servis je pre nás v Ploberger veľmi dôležitý. Ak potrebujete opravu alebo záručnú výmenu elektrozariadenia, ktoré ste si u nás zakúpili, sme tu pre Vás. Upozorňujeme, že záruka na firemné nákupy je vždy 12 mesiacov. Predĺženie záruky u jednotlivých značkových dodávateľov je individuálne a musíte si to sami zaregistrovať na webovej stránke výrobcu spolu s faktúrou.

Máte ďalšie otázky?

Náš tím Vám zodpovie Vaše otázky telefonicky: +421 346 941 270 alebo e-mailom: office@ploberger.sk.

Máte ďalšie otázky?